ADMINSTRATION

Administration är en stor del av varje företag. En del ser det som en naturligt del av verksamheten, för andra är det mer ett nödvändigt ont. Oavsett vilket så finns det oftast tid att spara på att effektivisera administrationen och där med också frigöra resurser att lägga på kärnverksamheten.

Om du vill se över din administration, oavsett om det gäller att effektivisera eller helt enkelt slippa delar av den? Kontakta oss så hjälper vi dig. 

Vi ser oss som en naturlig partner och del av ditt företag. Vi underlättar och stöttar ditt företag med allt som rör personal, administration och organisationens utveckling.

Om du vill se över din administration, oavsett om det gäller att effektivisera eller helt enkelt slippa delar av den? Kontakta oss så hjälper vi dig. 

Munana AB är ett företag som arbetar som konsulter inom bland annat organisation och administration. Vi hjälper företag som idag inte har behov av en anställd inom administration på heltid, eller som behöver en riktad insatts i sin verksamhet. 

I företaget finns en mångårig erfarenhet från ett flertal olika branscher och förståelse för skillnader och olikheter i frågeställningar som kan uppstå beroende på bransch eller antal anställda. Vi har via uppdrag hjälpt företag inom en rad områden så som personalfrågor, ledarskap, it och försäljning. Vi har även erfarenhet att som anställda haft chefsbefattningar med personalansvar både i privata företag och inom myndigheter.